DARMOWA DOSTAWA OD 200 ZŁ!
 
0

ZWROTY, WYMIANA I REKLAMACJE


Jeśli chcesz zwrócić towar


Mamy świadomość, że w życiu bywa różnie i bierzemy wszystko na klatę. Najważniejsze jest dla nas, żebyś był zadowolony z zakupów w naszym sklepie. Jeśli więc Twój pies stwierdził, że nie podoba mu się nowa stylówa lub Ty sam uznałeś, że zakup z jakichś powodów nie był trafiony, możesz bez problemu odesłać nam go z powrotem, a my zwrócimy Ci pełen koszt zamówienia w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania przez nas przesyłki.  Na zwrot masz 14 dni od dnia otrzymania od nas paczuchy.

Co musisz zrobić?

1) Napisz do nas maila na adres hello@dogahead.pl i poinformuj nas, że chcesz dokonać zwrotu.

2) Wydrukuj i wypełnij formularz znajdujący się TUTAJ:

3) Zapakuj towar i wyślij nam wraz z wypełnionym formularzem oraz kopią paragonu na adres:

DOG AHEAD
Ul. Osobowicka 147/6
51-110 Wrocław

DO PACZKI KONIECZNIE DOŁĄCZ KOPIĘ PARAGONU LUB FAKTURY, KTÓRE OTRZYMAŁEŚ WRAZ Z PRZESYŁKĄ!


Uwaga! Nie przyjmujemy jedynie zwrotów produktów używanych, uszkodzonych, personalizowanych (np szelki easy walk) oraz niestandardowych, wykraczających mocno poza ofertę na sklepie, czyli personalizowanych według zaleceń Klienta.


Jeśli chcesz wymienić towar na inny


Zdajemy sobie sprawę, że odpowiednie wymierzenie pieska, zwłaszcza ruchliwego, może być nie lada wyzwaniem, przez co produkt, który u nas zamówiłeś może okazać się za duży lub za mały. A może po prostu zamarzył Ci się inny wzór? Jeśli z jakiegoś powodu chcesz wymienić towar na inny, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Wymiana towaru w sklepie DOG AHEAD polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia na produkty, które chcesz otrzymać.


Aby wymienić towar:

1) Napisz do nas maila na adres hello@dogahead.pl z informacją, że masz zamiar wymienić część lub całość zamówienia.

2) Wydrukuj i wypełnij formularz znajdujący się TUTAJ:

3) Zapakuj towar i wyślij nam wraz z wypełnionym formularzem oraz kopią paragonu na adres:

DOG AHEAD
Ul. Osobowicka 147/6
51-110 Wrocław

DO PACZKI KONIECZNIE DOŁĄCZ KOPIĘ PARAGONU LUB FAKTURY, KTÓRE OTRZYMAŁEŚ WRAZ Z PRZESYŁKĄ!


Uwaga, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem :) Damy Ci znać, jak tylko dotrze do nas paczka. W ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki zwrócimy na podane przez Ciebie konto pełną kwotę za towary, które odesłałeś.

Jeśli po otrzymaniu przesyłki zauważysz jakąkolwiek wadę fizyczną produktu lub jego uszkodzenie, niezwłocznie (w przeciągu max. 3 dni od daty otrzymania paczki) nas o tym poinformuj mailowo na adres hello@dogahead.pl, a my postaramy się zaradzić zaistniałej sytuacji.

Wszelkie informacje na temat procedury zwrotu lub wymiany towaru, a także ewentualnych reklamacji znajdziesz w REGULAMINIE sklepu.

Jeśli chcesz zareklamować towar

Dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.

Reklamację możesz złożyć na przykład:
1) pisemnie na adres:
DOG AHEAD

Ul. Osobowicka 147/6
51-110 Wrocław;

2) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hello@dogahead.pl;

Podaj w opisie reklamacji: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Ważne! Brak ustosunkowania się w powyższym terminie w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną.



Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies we wskazanych tam celach, również do profilowania, prosimy o wyłączenie cookies w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Zobacz więcej w POLITYCE PRYWATNOŚCI.