Brak produktów w koszyku.
Zwrot
Co musisz zrobić?
- Napisz do nas maila na adres help@dogahead.pl i poinformuj nas, że chcesz dokonać zwrotu.
- Wydrukuj i wypełnij formularz znajdujący się TUTAJ:
- Zapakuj towar i wyślij nam wraz z wypełnionym formularzem oraz kopią paragonu na poniższy adres. DO PACZKI KONIECZNIE DOŁĄCZ KOPIĘ PARAGONU LUB FAKTURY, KTÓRE OTRZYMAŁEŚ WRAZ Z PRZESYŁKĄ!
UWAGA!
Nie przyjmujemy zwrotów produktów personalizowanych (np szelki easy walk, szelki antyucieczkowe, szelki go ahead, adresówki) oraz niestandardowych, czyli personalizowanych według zaleceń Klienta (dopasowanie rozmiaru, wydłużenie smyczy, zmiany w projekcie, podszywanych neoprenem, z odblaskami, dodatkami typu rączka, druga klamra, zaczep easy walk etc). Koszt zwrotu towarów ponosi Klient (nie przyjmujemy paczek za pobraniem).
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Więcej szczegółów znajdziesz w REGULAMINIE.
Wymiana
Zdajemy sobie sprawę, że odpowiednie wymierzenie pieska, zwłaszcza ruchliwego, może być nie lada wyzwaniem, przez co produkt, który u nas zamówiłeś może okazać się za duży lub za mały. A może po prostu zamarzył Ci się inny wzór? Jeśli z jakiegoś powodu chcesz wymienić towar na inny, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.
Wymiana towaru w sklepie DOG AHEAD polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia na produkty, które chcesz otrzymać.
Co musisz zrobić?
- Napisz do nas maila na adres help@dogahead.pl i poinformuj nas, że chcesz dokonać zwrotu.
- Wydrukuj i wypełnij formularz znajdujący się TUTAJ:
- Zapakuj towar i wyślij nam wraz z wypełnionym formularzem oraz kopią paragonu na poniższy adres.
DO PACZKI KONIECZNIE DOŁĄCZ KOPIĘ PARAGONU LUB FAKTURY, KTÓRE OTRZYMAŁEŚ WRAZ Z PRZESYŁKĄ!
DOG AHEAD Marta Dzieża-Kempny
Jontkowa Górka 4
30-224 Kraków
lub do paczkomatu KRA230M (tel. 727 770 550, mail: help@dogahead.pl)
UWAGA!
Wymianie nie podlegają produkty personalizowane (np szelki easy walk, szelki antyucieczkowe, szelki go ahead, adresówki) oraz niestandardowe, czyli personalizowane według zaleceń Klienta (dopasowanie rozmiaru, wydłużenie smyczy, zmiany w projekcie, podszywanych neoprenem, z odblaskami, dodatkami typu rączka, druga klamra, zaczep easy walk etc). Koszt odesłania towarów ponosi Klient (nie przyjmujemy paczek za pobraniem).
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Więcej szczegółów znajdziesz w REGULAMINIE.
Reklamacja
Dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.
Reklamację możesz złożyć:
- pisemnie na adres:
DOG AHEAD Marta Dzieża-Kempny
Jontkowa Górka 4
30-224 Kraków
lub do paczkomatu KRA230M (tel. 727 770 550, mail: help@dogahead.pl)
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: help@dogahead.pl;
Podaj w opisie reklamacji:
(1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
(2) żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia;
(3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji.
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy. Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji. Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.
Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
Ważne! Brak ustosunkowania się w powyższym terminie w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną.
Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres:
DOG AHEAD Marta Dzieża-Kempny
Jontkowa Górka 4
30-224 Kraków
lub do paczkomatu KRA230M (tel. 727 770 550, mail: help@dogahead.pl)
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem:
https://uokik.gov.pl/.
Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
(1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/);
(2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę);
(3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 – 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
https://uokik.gov.pl/ ).
Więcej szczegółów znajdziesz w REGULAMINIE.