Zwrot

Mamy świadomość, że w życiu bywa różnie i bierzemy wszystko na klatę. Najważniejsze jest dla nas, żebyś był zadowolony z zakupów w naszym sklepie. Jeśli więc Twój pies stwierdził, że nie podoba mu się nowa stylówa lub Ty sam uznałeś, że zakup z jakichś powodów nie był trafiony, możesz bez problemu odesłać nam go z powrotem, a my zwrócimy Ci pełen koszt zamówienia w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania przez nas przesyłki.  Na zwrot masz 14 dni od dnia otrzymania od nas paczki. Zanim odeślesz zamówienie, sprawdź poniżej, czy produkt, który chcesz zwrócić, nie był w żaden sposób personalizowany (podszycie, odblaski, dopasowanie rozmiaru etc).
Co musisz zrobić?
  1. Napisz do nas maila na adres help@dogahead.pl i poinformuj nas, że chcesz dokonać zwrotu.
  2. Wydrukuj i wypełnij formularz znajdujący się TUTAJ:
  3. Zapakuj towar i wyślij nam wraz z wypełnionym formularzem oraz kopią paragonu na poniższy adres. DO PACZKI KONIECZNIE DOŁĄCZ KOPIĘ PARAGONU LUB FAKTURY, KTÓRE OTRZYMAŁEŚ WRAZ Z PRZESYŁKĄ!
DOG AHEAD Marta Dzieża-Kempny Jontkowa Górka 4 30-224 Kraków lub do paczkomatu KRA230M (tel. 727 770 550, mail: help@dogahead.pl)

UWAGA!

Nie przyjmujemy zwrotów produktów personalizowanych (np szelki easy walk, szelki antyucieczkowe, szelki go ahead, adresówki) oraz niestandardowych, czyli personalizowanych według zaleceń Klienta (dopasowanie rozmiaru, wydłużenie smyczy, zmiany w projekcie, podszywanych neoprenem, z odblaskami, dodatkami typu rączka, druga klamra, zaczep easy walk etc). Koszt zwrotu towarów ponosi Klient (nie przyjmujemy paczek za pobraniem).

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Więcej szczegółów znajdziesz w REGULAMINIE.

Wymiana

Zdajemy sobie sprawę, że odpowiednie wymierzenie pieska, zwłaszcza ruchliwego, może być nie lada wyzwaniem, przez co produkt, który u nas zamówiłeś może okazać się za duży lub za mały. A może po prostu zamarzył Ci się inny wzór? Jeśli z jakiegoś powodu chcesz wymienić towar na inny, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Wymiana towaru w sklepie DOG AHEAD polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia na produkty, które chcesz otrzymać.

Co musisz zrobić?
  1. Napisz do nas maila na adres help@dogahead.pl i poinformuj nas, że chcesz dokonać zwrotu.
  2. Wydrukuj i wypełnij formularz znajdujący się TUTAJ:
  3. Zapakuj towar i wyślij nam wraz z wypełnionym formularzem oraz kopią paragonu na poniższy adres.
    DO PACZKI KONIECZNIE DOŁĄCZ KOPIĘ PARAGONU LUB FAKTURY, KTÓRE OTRZYMAŁEŚ WRAZ Z PRZESYŁKĄ!

DOG AHEAD Marta Dzieża-Kempny
Jontkowa Górka 4
30-224 Kraków
lub do paczkomatu KRA230M (tel. 727 770 550, mail: help@dogahead.pl)

UWAGA!

Wymianie nie podlegają produkty personalizowane (np szelki easy walk, szelki antyucieczkowe, szelki go ahead, adresówki) oraz niestandardowe, czyli personalizowane według zaleceń Klienta (dopasowanie rozmiaru, wydłużenie smyczy, zmiany w projekcie, podszywanych neoprenem, z odblaskami, dodatkami typu rączka, druga klamra, zaczep easy walk etc). Koszt odesłania towarów ponosi Klient (nie przyjmujemy paczek za pobraniem).

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Więcej szczegółów znajdziesz w REGULAMINIE.

Reklamacja

Dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.

Reklamację możesz złożyć:

  1. pisemnie na adres:

DOG AHEAD Marta Dzieża-Kempny
Jontkowa Górka 4
30-224 Kraków

lub do paczkomatu KRA230M (tel. 727 770 550, mail: help@dogahead.pl)

  1. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: help@dogahead.pl;

Podaj w opisie reklamacji:

(1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

(2) żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia;

(3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji.

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy. Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji. Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

Ważne! Brak ustosunkowania się w powyższym terminie w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną.

Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres:

DOG AHEAD Marta Dzieża-Kempny
Jontkowa Górka 4
30-224 Kraków

lub do paczkomatu KRA230M (tel. 727 770 550, mail: help@dogahead.pl)

 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem:
https://uokik.gov.pl/.

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

(1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/);

(2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę);

(3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 – 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
 https://uokik.gov.pl/ ).

Więcej szczegółów znajdziesz w REGULAMINIE.