ZWROTY, WYMIANA I REKLAMACJE

Zwrot

Mamy świadomość, że w życiu bywa różnie i bierzemy wszystko na klatę. Najważniejsze jest dla nas, żebyś był zadowolony z zakupów w naszym sklepie. Jeśli więc Twój pies stwierdził, że nie podoba mu się nowa stylówa lub Ty sam uznałeś, że zakup z jakichś powodów nie był trafiony, możesz bez problemu odesłać nam go z powrotem, a my zwrócimy Ci pełen koszt zamówienia w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania przez nas przesyłki.  Na zwrot masz 14 dni od dnia otrzymania od nas paczki. Zanim odeślesz zamówienie, sprawdź poniżej, czy produkt, który chcesz zwrócić, nie był w żaden sposób personalizowany (podszycie, odblaski, dopasowanie rozmiaru etc).

Co musisz zrobić?

1) Napisz do nas maila na adres help@dogahead.pl i poinformuj nas, że chcesz dokonać zwrotu.

2) Wydrukuj i wypełnij formularz znajdujący się TUTAJ:

3) Zapakuj towar i wyślij nam wraz z wypełnionym formularzem oraz kopią paragonu na poniższy adres. DO PACZKI KONIECZNIE DOŁĄCZ KOPIĘ PARAGONU LUB FAKTURY, KTÓRE OTRZYMAŁEŚ WRAZ Z PRZESYŁKĄ!

DOG AHEAD
Ul. Tęczowa 57 (bud. D, 1. piętro)
53-601 Wrocław

lub do paczkomatu WRO05B (tel. 727 770 550)

Wymiana

Zdajemy sobie sprawę, że odpowiednie wymierzenie pieska, zwłaszcza ruchliwego, może być nie lada wyzwaniem, przez co produkt, który u nas zamówiłeś może okazać się za duży lub za mały. A może po prostu zamarzył Ci się inny wzór? Jeśli z jakiegoś powodu chcesz wymienić towar na inny, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Wymiana towaru w sklepie DOG AHEAD polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia na produkty, które chcesz otrzymać.

Co musisz zrobić?

1) Napisz do nas maila na adres help@dogahead.pl i poinformuj nas, że chcesz dokonać zwrotu.

2) Wydrukuj i wypełnij formularz znajdujący się TUTAJ:

3) Zapakuj towar i wyślij nam wraz z wypełnionym formularzem oraz kopią paragonu na poniższy adres. DO PACZKI KONIECZNIE DOŁĄCZ KOPIĘ PARAGONU LUB FAKTURY, KTÓRE OTRZYMAŁEŚ WRAZ Z PRZESYŁKĄ!

DOG AHEAD
Ul. Tęczowa 57 (bud. D, 1. piętro)
53-601 Wrocław

lub do paczkomatu WRO05B (tel. 727 770 550)

Reklamacja