FAQ

czyli najczęściej zadawane prze Was pytania.

Czy mogę zmodyfikować złożone zamówienie?

TAK, o ile zamówienie nie trafiło jeszcze do produkcji i zmiany są możliwe do wprowadzenia. Poinformuj nas jak najszybciej o modyfikacjach, wysyłając szczegóły oraz numer zamówienia na adres help@dogahad.pl

Jak mogę opłacić swoje zamówienie?

W naszym sklepie udostępniamy możliwość opłacenia zamówienia poprzez:

  • szybkie płatności Dotpay
  • płatność kartą
  • płatności PayPal
  • przelew tradycyjny ( w tej opcji księgowanie środków może potrwać nieco dłużej)

Ze względu na specyfikę produktu szytego na zamówienie, przystępujemy do realizacji zamówień dopiero po dokonaniu płatności. Niestety nie ma możliwości złożyć zamówienia z opcją płatności za pobraniem. Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce PŁATNOŚCI.

Płatność się nie udała. Co dalej?

Jeśli z jakichś powodów nie udało się dokończyć płatności, sprawdź, czy w Twoim koszyku nadal widnieją produkty, które chcesz kupić i spróbuj ponowić płatność. Jeśli nie udaje się zapłacić opcją szybkich płatności Dotpay (BLIK, karta lub przelew bankowy), możesz zapłacić za zamówienie przelewem tradycyjnym. Poinformuje Cię o tym mail od nas lub możesz skopiować dane poniżej:

mBank

Nr konta: 39 1140 2004 0000 3202 7850 4702

DOG AHEAD Milena Kalinowska

Tytuł przelewu: numer zamówienia (podany w mailu z potwierdzeniem zamówienia)

Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

Niestety, nie realizujemy zamówień z opcją płatności za pobraniem.

Ile wynosi czas realizacji zamówień?

Staramy się jak możemy, żebyście Wy i Wasze psiaki mogli jak najszybciej cieszyć się nową stylówką i mieć w łapkach swoje wyczekane gadżety. Jednocześnie wszystkie akcesoria starannie szyjemy sami, z dbałością o każdy szczegół.

Maksymalny czas realizacji zamówienia (od momentu zaksięgowania wpłaty) wynosi u nas aktualnie do 10 dni roboczych. Na czas realizacji zamówienia składają się czas przygotowania przez nas paczki oraz czas dostawy. W zależności od opcji i rodzaju przewoźnika, jakiego wybierzecie, dostawa na terenie Polski może potrwać od 1 do ok. 2 dni roboczych.

Może się zdarzyć, że zamówione przez Was produkty mamy dostępne od ręki, wtedy wysyłka jest jeszcze szybsza. Jedynie w okresach intensywnych zakupów (np przed świętami) lub w przypadku realizacji niestandardowych zamówień na Wasze specjalne życzenie (a takie uwielbiamy!) czas realizacji zamówienia może się nieznacznie wydłużyć.

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki zależny jest od opcji jaką wybierzesz podczas składania zamówienia oraz wielkości zamówienia (gabarytów i wagi paczuchy). Można przyjąć, że standardowa przesyłka od DOG AHEAD, która nie przekroczy 2 kg, będzie kosztowała, w zależności od opcji dostawy:

13 zł – przesyłka Paczkomatem InPost

15 zł – kurier InPost

Nasze produkty wysyłamy na cały niemal świat. Jeśli mieszkasz za granicą, zanim złożysz zamówienie, skontaktuj się z nami i dopytaj o cenę wysyłki. Orientacyjne ceny wysyłki za granicę możesz sprawdzić w zakładce DOSTAWA.

Czy wysyłacie za granicę?

Tak, wysyłamy do wielu krajów poza Polską, głównie z obszaru Unii Europejskiej. Listę krajów, do których możemy nadać do Ciebie paczkę znajdziesz w zakładce DOSTAWA.

Czy mogę spersonalizować swoje zamówienie?

Tak, o ile pozwalają na to opcje personalizacji, które oferujemy przy danym produkcie. Sprawdź na karcie wybranego przez siebie produktu, w jaki sposób możesz go spersonalizować. Bardzo popularną opcją jest na przykład DOSTOSOWANIE ROZMIARU, które polecamy szczególnie, kiedy piesek jest na granicy rozmiarów lub jest szybko rosnącym szczeniakiem. Pamiętaj, że produkty personalizowane nie podlegają opcje wymiany ani zwrotu.

Jak sprawdzić status swojego zamówienia?

Status swojego zamówienia możesz sprawdzić logując się na konto w naszym sklepie. Jeśli składałeś zamówienie jako Gość, sprawdź ostatnie maile, jakie od nas dostałeś. Za każdym razem, jak Twoje zamówienie zmienia status, wysyłamy do Ciebie automatycznego maila z jego aktualizacją.

Gdzie znajdę historię swoich zamówień?

Historię swoich zamówień możesz obejrzeć po zalogowaniu na swoim koncie utworzonym w sklepie DOG AHEAD.

Mam kod rabatowy. Jak go użyć?

Aby skorzystać z kodu rabatowego, wpisz jego wartość w koszyku podczas finalizacji zamówienia, tuż pod opcją przejścia do płatności.

Nie trafiłem z rozmiarem. Co dalej?

Jeśli chcesz wymienić zamówienie z powodu nietrafionego rozmiaru, napisz do nas na help@dogahead z informacją:

  •  o jakie zamówienie chodzi
  •  jaki produkt chcesz wymienić
  • na jaki inny produkt będziesz wymieniać zamówienie (dokładne parametry)

Pamiętaj, że jeśli produkt został spersonalizowany (np wydłużenie smyczy, podszycie neoprenem, dostosowanie rozmiaru, odblaski, dodatkowe klamry, uchwyty etc), nie będzie można go zwrócić ani wymienić na inny.

Czy mogę zwrócić swoje zamówienie?

Tak, jak najbardziej możesz dokonać zwrotu zamówienia, które z jakichś powodów okazało się nietrafione lub po prostu się rozmyśliłeś. Szczegóły dokonywania zwrotów znajdziesz w zakładce ZWROTY I WYMIANA. Opisujemy tam, jak wygląda procedura oraz w jakich wypadkach zwrot nie jest możliwy (zamówienia personalizowane, np adresówki).

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, zamówienie możesz odebrać w naszej pracowni, ale po wcześniejszym umówieniu się na konkretny termin (pon – pt 9:30-16:30). Ze względów logistycznych nie zawsze jest na miejscu ktoś, kto będzie mógł wydać Ci twoje zamówienie.

Gdzie mogę obejrzeć Wasze produkty na żywo?

Aktualnie nie prowadzimy stacjonarnego sklepu ani showroomu, nasza pracownia ze względów logistycznych nie jest już dostępna dla odwiedzających. Mamy nadzieję, że spotkamy się osobiście na którychś psich targach, zawsze informujemy o swojej obecności na swoich mediach społecznościowych. Jeśli chcesz, aby nasze produkty znalazły się w Twoim mieście, podrzuć nam taki temat lub namiar na sklep stacjonarny, w którym nas widzisz w przyszłości 🙂

Mam sklep i chcę złożyć zamówienie hurtowe. Jak to zrobić?

Napisz kilka słów o sobie i swoim biznesie oraz jakie masz zapotrzebowanie na hello@dogahead.pl. Chętnie przygotujemy dla Ciebie dedykowaną ofertę cenową i nawiążemy współpracę.

Czy macie ofertę dla hodowców?

Tak, szczegóły na jej temat znajdziesz w zakładce DLA HODOWCÓW.

Nie wiem jaki wybrać rozmiar produktów

Zacznij od dokładnego pomiaru psiaka i porównaniu jego gabarytów z naszymi tabelami rozmiarów. W zależności od typu produktu, mierzenie pieska może przebiegać nieco inaczej. Przygotowaliśmy wskazówki, które mamy nadzieję, ułatwią Ci zadanie. Zerknij tutaj: JAK ZMIERZYĆ PSA.

Jeśli nadal masz wątpliwości, napisz do nas na help@dogahead.pl lub skorzystać z czatu messenger na naszej stronie.

Potrzebuję pomocy w doborze akcesoriów

Chętnie pomożemy! Możesz odezwać się do nas bezpośrednio na Instagramie, Facebooku, napisać do nas na help@dogahead.pl lub skorzystać z czatu messenger na naszej stronie.

Jak zmierzyć psa do akcesoriów?

Polecamy uzbroić się w centymetr krawiecki oraz odrobinę cierpliwości i zajrzeć do naszej zakładki z podpowiedziami: JAK ZMIERZYĆ PSA.

Jaki rodzaj okuć wybrać?

Każdy z rodzajów używanych okuć ma nieco inne właściwości. Poza preferencjami estetycznymi warto zapoznać się ich charakterystyką i zdecydować, który typ okuć będzie dla Was najbardziej optymalny.

  • okucia czarne (linia BASIC) – poczytaj WIĘCEJ
  • okucia różowe złoto (linia GLAM) – poczytaj WIĘCEJ
  • okucia mosiądz (linia premium) – poczytaj WIĘCEJ
Czy okucia będą się ścierać?

Tak, zarówno okucia metalowe pokryte powłoką czarną jak i w kolorze różowego złota, w trakcie użytkowania są narażone na mechaniczne tarcie i będą się stopniowo ścierać. Jest to proces naturalny i dopóki nie pojawi się na rynku kolorowy metal w takich odcieniach, możemy bazować jedynie na możliwie najtrwalszych pokryciach kolorystycznych, które oferują producenci półproduktów dedykowanych zwierzakom. Tempo i zakres tego procesu zależą od wielu czynników, min temperamentu psa i jego aktywności. Z naszego doświadczenia wiemy, że okucia na niektórych psiakach po wielu miesiącach wyglądają całkiem dobrze (spokojne miejskie spacery), na innych po krótkim czasie widać sporą różnicę w powłokach (zwłaszcza u bardzo aktywnych psów, szczeniaków etc). Jeśli zależy Ci, aby okucia się nie ścierały, wybierz serię PREMIUM, w której stosujemy okucia odlane w całości z mosiądzu.

Co daje podszycie pianką?

Nasze szelki i obroże możecie zamówić z opcją podszycia neoprenem. Cały produkt podszywamy wtedy od wewnątrz miękką, kolorową pianką neoprenową. Podszycie może spełniać różne funkcje, na pewno dodaje akcesoriom nieco grubości i mięsistości. Wszywamy je tak, aby lekko wystawało poza brzeg taśmy, więc zawsze poszerza bazową szerokość taśmy o 2-4mm. Sprawdza się u niektórych piesków, z dużą tendencją do obcierania delikatnej skórki lub wycierania sierści. Dla niektórych Klientów podszycie pełni funkcję jedynie estetyczną. Każda nasza smycz miejska ma z kolei takie podszycie na rączce, aby opiekunom zwłaszcza piesków-ciągników przyjemniej się spacerowało 🙂 Ze względu na ograniczenia techniczne (inne wyprofilowanie okuć), podszycia nie wykonujemy w produktach z taśmy o szerokości 15 mm.

Co wybrać dla szczeniaka?

Zajrzyj do zakładki DLA SZCZENIAKA, w której zebraliśmy produkty, które na początek sprawdzą się w przypadku młodych, szybko rosnących psiaków.

Jakie szelki są najlepsze?

W naszej pracowni szyjemy kilka rodzajów szelek. Każdy z nich charakteryzuje się nieco inną konstrukcją i przeznaczeniem, co pozwala na wybór najbardziej dopasowanych do upodobań Twoich i Twojego psiaka.

Szelki typu guard GO AHEAD oraz bezuciskowe – Najbardziej uniwersalna i zdrowa dla psiego kręgosłupa budowa. Ich konstrukcja dobrze sprawdzi się u piesków ciągnących na smyczy i lubiących szaleństwa. Jeśli lubisz aktywnie spędzać czas ze swoim pieskiem, ten rodzaj szelek będzie dla Was idealnym wyborem. Z racji sporych zakresów regulacji to szelki idealne dla piesków, które jeszcze mogą trochę urosnąć, np szczeniaków.

Szelki easy-walk – niezrównana pomoc podczas nauki chodzenia na luźnej smyczy. Przypominają nieco szelki norweskie, ale ich konstrukcja ma za zadanie przede wszystkim bezboleśnie oduczać ciągnięcia najbardziej niesforne psie osobniki. Jeśli Twój pies wyprowadza Cię na spacer, po którym wracasz zdyszany i spocony, to produkt idealny dla Was. Przedni pas piersiowy ma część zaciskową martingale, która zaciska się w momencie ciągnięcia psa na smyczy i powoduje lekki obrót psa w Twoją stronę.  Dzięki tym szelkom Wasze spacery będą miały szanse odbywać się w dużo przyjemniejszej atmosferze.

Szelki antyucieczkowe – szelki do zadań specjalnych, często i chętnie noszone przez charty, ale z powodzeniem można ich używać każdym przypadku, kiedy Wasz pies po prostu lubi nawiewać i wyślizgiwać się ze wszystkiego, co mu założycie. Dzięki specjalnej rozbudowanej konstrukcji utrzymają Twojego psa w ryzach, kiedy będzie próbował pognać za tropem lub np czegoś mocno się przestraszy. Pamiętaj, aby przed zakupem, bardzo dokładnie zmierzyć pieska!

Jaką smycz wybrać?

Wybór rodzaju smyczy zależy w dużej mierze od Twoich preferencji, temperamentu psiaka i rodzaju spacerów na jakie chodzicie. Poniżej krótkie charakterystyki obu rodzajów smyczy dostępnych w naszym sklepie:

  • smycze miejskie – krótsze, o stałej długości i miękkiej, podszytej neoprenem rączce. Idealna na miejskie spacery w sytuacjach, kiedy musisz mieć psa blisko siebie
  • smycze przepinane – dłuższe, bardziej uniwersalne (można je skracać na trzy długości). Sprawdzą się przy aktywnych psach, które lubią eksplorować teren, np szczeniakach

Więcej na temat poszczególnych typów smyczy przeczytasz na stronach wybranych produktów.

Czy w Waszych akcesoriach można pływać w morzu?

Nie zalecamy kąpieli w słonej wodzie produktów, w których wykorzystane są okucia czarne lub w kolorze różowego złota. Na słoną wodę nie ma mocnych i niestety może powodować korozję, zwłaszcza, jeśli zewnętrzna powłoka jest choć trochę naruszona mechanicznie. Jeśli planujesz kąpiele morskie, możesz rozważyć naszą kolekcję PREMIUM, w której wykorzystujemy mosiężne okucia, odporne na warunki atmosferyczne.

Nasze akcesoria się zepsuły. Co dalej?

Jeśli zepsucie się elementów było wynikiem mechanicznych uszkodzeń, na przykład spowodowanych ząbkami psa, o ile skala zniszczeń na to pozwala, chętnie naprawimy akcesoria. Jesteśmy zdania, że zawsze w miarę możliwości lepiej naprawiać niż inwestować w nowe akcesoria, jeśli stare mogą jeszcze posłużyć. Jeśli zaś usterka powstała w wyniku wadliwych elementów, prosimy o zgłoszenie tego faktu w trybie reklamacji z tytułu rękojmi. Najlepiej reklamację zgłosić nam drogą drogą mailową (help@dogahead.pl) wraz z opisem sytuacji, w której powstały uszkodzenia oraz zdjęciami.

Pies pogryzł ulubione szelki. Czy da się je uratować?

Chętnie ratujemy nasze sprzęty, aby mogły posłużyć Wam jak najdłużej! Wyślij nam maila z opisem i zdjęciami uszkodzeń na help@dogahead.pl. Sprawdzimy czy coś się da zaradzić i prześlemy szczegóły takiej naprawy.

Uwaga! Do naprawy przyjmujemy jedynie rzeczy uprzednio wyprane!

Jak czyścić akcesoria DOG AHEAD?

Szczegóły tego jak dbać o akcesoria znajdziesz na karcie danego produktu, w sekcji JAK DBAĆ? Do każdego zamówienia dołączamy również krótką instrukcję pielęgnacji naszych najpopularniejszych produktów.

Masz pytanie, którego nie uwzględniliśmy powyżej?

Napisz maila na help@dogahead.pl lub skorzystaj z chatu na naszej stronie.